Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Toko Wah May. Meer weten? Ontdek meer
Vincent
7 jun 2026 om 17:49
Heeerlijk en lekker vullend
Jurandy
23 mei 2026 om 17:38
wat heerlijk was het eten echt top service
Jurandy
21 mei 2026 om 17:57
wat lekker helemaal top. dank jullie wel
Jurandy
17 mei 2026 om 18:43
dat is serieus echt lekker. jullie hebben er een nieuwe klant bij. echt lekker eten
Dianely
7 mei 2026 om 7:17
Kom op loempia is nu €5 aardappelen zijn nu telkens hard en hun rijst ook. Vergeten telkens je saus terwijl je daarvoor extra betaald!
Shaydìon
1 mei 2026 om 19:56
Heerlijk.
Nanny
1 mei 2026 om 16:38
heerlijk wij zijn heel blij met jullie gastvrijheid. bedankt
Cherry
20 apr 2026 om 21:45
alles oké, miste alleen de pika :-)